poniedziałek, 23 września 2013

Kakaowe ciasteczka musli z miodem i masłem orzechowym.

Witam :)
Dzisiejszy post będzie na słodko. ;) Ciasteczka, które skradły serce mojemu Lubemu, fanowi batoników musli. Są przepyszne i zdrowe: słodzone miodem, zawierające dużo błonnika. Takie ciastka to znakomita propozycja dla osób dbających o linię oraz tych co starają się zdrowo odżywiać. Mam nadzieję, że zasmakują Wam tak samo jak mi. :))

Przepis na kakaowe ciasteczka musli z miodem i masłem orzechowym
(przepis na ok. 18 ciastek)

-3 szklanki musli z rodzynkami bez cukru
-pół szklanki otrąb (u mnie pszenne)
-łyżka mąki żytniej razowej
-jajko
-8 łyżek jogurtu naturalnego
-2 łyżki miodu
-łyżeczka masła orzechowego (bez soli i cukru)
-łyżeczka kakao
-pół łyżeczki sody oczyszczonej

Wykonanie:
Musli wsypujemy do dużej miski, mieszamy z otrębami. W osobnej misce miksujemy jogurt z jajkiem, miodem, masłem orzechowym, kakao i sodą oczyszczoną. Tak przygotowaną masę wlewamy do musli, dobrze mieszamy. Formujemy niewielkie kulki (wielkości orzecha włoskiego) i kładziemy na wyłożoną papierem do pieczenia blachę, po czym lekko je spłaszczamy. Ciastka pieczemy w temp. 180 stopni przez 25 minut. Gotowe. Życzę smacznego. :)





2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...